Sala de premsa

event_note Nota de premsa

L'Agència Tributària de Catalunya atén un 65% més d'usuaris per telèfon a les Terres de l'Ebre durant la campanya de la renda

  1. Comença l’atenció presencial: els contribuents que vulguin ser atesos en persona a l’hora de fer la declaració poden demanar dia i hora a través de l’app i del web de l’ATC o al telèfon 901 22 33 44
  2. Consellera Romero: el gran nombre de persones ateses per telèfon i de sol·licituds per rebre atenció presencial evidencia que l’“aposta del Govern de reforçar l’ATC i desplegar-la per tot el territori ha estat encertada”
Comença l’atenció presencial a les oficines de l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) per la campanya de la renda 2024. Des del 6 de maig, a les Terres de l’Ebre s’han fet 631 atencions telefòniques, un 65% més que durant el mateix període de l’any passat, quan es van atendre 383 trucades.

Fins al 30 de juny, els contribuents que necessitin ajuda per fer la declaració de la renda podran ser atesos presencialment. Han de demanar cita prèvia a través del web i l’app de l’ATC o al telèfon 901 22 33 44 (de dilluns a divendres, de 9 a 19 hores).

A les Terres de l’Ebre, les adreces de les oficines són:

• Oficina Territorial a Tortosa. Av. Catalunya, 91 (plaça de la Corona d’Aragó) (43500 Tortosa). Com arribar-hi

• Oficina de Serveis Tributaris a Móra d’Ebre. Pg. Sant Antoni, 11 (43740 Móra d’Ebre). Com arribar-hi

Les dades posen de manifest l’impacte positiu de les mesures implementades per l’ATC amb l’objectiu de millorar el servei al contribuent i reforçar l’atenció territorial.

Cites

Consellera d'Economia i Finances, Alícia Romero

"El balanç del primer mes de campanya són bones dades en l'atenció telefònica, una bona previsió de reserves per a l'atenció presencial i també una bona resposta per part de l'equip de tècnics que presten el servei".

"Des del Govern estem satisfets de com avança la campanya. Ens queda aquest mes de juny, amb l'atenció presencial, que esperem que continuï amb la bona resposta de la ciutadania. El nostre objectiu era augmentar l'atenció un 20% i hem superat totes les previsions".

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia