- El cap de l’Executiu ha encapçalat l’acte en memòria de les víctimes de l'accident aeri als Alps
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha participat aquest matí en l’homenatge per les víctimes de l'accident aeri als Alps, i ha mostrat el seu agraïment a l’Associació d’afectats del vol GWI9525 “per ajudar-nos a treure lliçons del que va passar i per ajudar-nos a evitar que pugui tornar a passar en un futur” quan enguany fa deu anys que es van produir els fets on van perdre la vida 150 persones.

En aquest sentit, el cap del Govern ha recordat les fites aconseguides arran d’aquest accident “en matèria de canvis legislatius, d'operatives de comunicació de baixes mèdiques per evitar que es torni a produir un accident com el que es va produir ara fa deu anys”.
El president Illa ha recordat que aquest acte serveix per “per honrar la memòria de les persones que van morir” i també per “mostrar a tots els familiars i amics afectats per aquesta tragèdia el nostre escalf, el nostre suport, el nostre respecte”.